Om oss

En komplett redovisningsbyrå

Varför välja Ecoma.

När du som företagare väljer redovisningsbyrå ska du kunna känna dig trygg i det beslutet och veta att redovisningsbyrån har kunskap ock kapacitet att ta hand om ditt företag på bästa sätt. Den personliga relationen mellan dig och byrån är också väldigt viktigt, vi ser till att du som kund förstår ekonomin i ditt företag.

Våra Uppdrag.

Är att skapa ordning i redovisningen. Och därmed också i ekonomin. Vi ser till att löner, skatter och avgifter är korrekta och betalas i tid. Vi erbjuder professionella lösningar som gör din vardag enklare. Målet med detta är att du som kund får ett lönsammare företag. Vi säkerställer att du kan känna dig trygg i att ditt företags ekonomi hanteras av proffs.

Det här gör vi.

Vi ser till att din ekonomi sköts professionellt. Genom att vi håller oss uppdaterade gällande regler, lagar och teknologiska framsteg som möjliggör bättre rapportering och prognoser. Redovisningen kan skötas på traditionellt vis med papper och pärmar eller digitalt. Vi har webbaserade lösningar och kan arbeta/sammarbeta med digital redovisning i ex. Visma.

+
Års erfarenhet
+
Skattedeklarationer per månad
+
Antal kaffe per dag
Grundare & Ekonom

Emma Söderström

Emma har en gedigen erfarenhet inom ekonomi och har tidigare jobbat som ekonomiansvarig i en större koncern. Emma grundade Ecoma 2006 med affärsidén att erbjuda skräddarsydda och prisvärda ekonomilösningar till små- och medelstora företag.

  • Ekonomi
    %
  • Redovisning
    %
  • Företagsrådgivning
    %
  • Bokföring
    %
  • Bokslut
    %
Ekonomi & Redovisning

Michelle Conde Söderström

Michelle har lång erfarenhet som ekonom och jobbat på större redovisningsbyråer innan hon började jobba hos Ecoma. Michelle har dessutom fördjupat sina kunskaper inom företagsekonomi

  • Ekonomi
    %
  • Redovisning
    %
  • Bokföring
    %
  • Företagsrådgivning
    %
  • Bokslut
    %

Våra kunder

  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients